ZMIANA SERYJNYCH REFLEKTOROW NA EA PH I
podnosimy maskę
demontujemy atrapę (wlot powietrza) – jest zamontowana na 3 wkrętach (klucz gwiazdkowy) i na wcisk pod reflektorem (ostrożnie wyciągać zęby nie połamać). więcej…
odkręcamy tym samym kluczem gwiazdkowym kierunkowskaz, wyciągamy od tylu żarówkę wraz z oprawa i wysuwamy kierunkowskaz ruchem do przodu.
następnie tym samym kluczem gwiazdkowym odkręcamy górne mocowanie lampy i kluczem nasadowym 10 z długa przedłużka odkręcamy lampę – śruby są pod lampa
lampę wyciągamy odłączając wcześniej kostkę podłączeniowa zasilająca żarówki i kostkę podłączeniową od silniczka regulacji wysokości świecenia lampy
szara kostkę z oryginalnej lampy demontujemy wraz z przewodami doprowadzającymi napięcie do żarówek podłączając ja do lampy (nowej) EA w następujący sposób:
- czerwony przewód z kostki oryginalnej do czerwonego przewodu z kostki EA
- żółty przewód z kostki oryginalnej do niebieskiego przewodu z kostki EA
- cienki czarny przewód z kostki oryginalnej do białych przewodów z EA
- gruby czarny przewód z kostki oryginalnej do wszystkich czarnych z EA
do łączenia kabli użyłem łączników VAGO do przewodów giętkich – samozaciskowe laczki – POLECAM!!!
przykręcamy EA w taki sam sposób jak odkręcaliśmy oryginalną lampę, wkładamy oprawę migacza w odpowiednie miejsce, podłączamy oryginalną kostkę do oryginalnej kostki podłączonej do EA wyciągniętej z oryginalnej lampy, pamiętajmy aby przełożyć blaszkę do wkrętu mocującego atrapę z oryginalnej lampy do EA (patrz czerwona strzałka)
zakładamy atrapę tak samo jak ja demontowaliśmy, należny tylko wykonać jedna dość demolującą modyfikacje – atrapa ma wypustki które wchodzą w specjalne kanały pod lampa, należny ułamać węższy wypust w atrapie ponieważ nie pasuje on do kanału w EA.
efekt finalny myślę ze warty pieniędzy i pracy włożonych w jego osiągniecie
Artykuł pochodzi z forum Megane Coupe